دلایل اصلی انتخاب مایکروسافت داینامیک 365 CRM چیست؟
حمید رضا خداوردی

دلایل اصلی انتخاب مایکروسافت داینامیک 365 CRM چیست؟

داینامیک 365 CRM، یکی از پرکاربردترین راهکارهای مایکروسافت برای مدیریت ارتباط با مشتری است. این راه‌حل شما را در فروش، بازاریابی و خدمات مشتریان به شدت یاری می‌کند. با استفاده از پلتفرم CRM، شما می‌توانید به سازمان خود یک پلتفرم قابل تنظیم با قابلیت‌های فراوان و غنی ارائه دهید که به حفظ مشتریان سازمان شما کمک می‌کند.

در ادامه به برخی از دلایل اصلی نیاز سازمان شما به استفاده از نرم‌افزار CRM به عنوان سیستم اصلی مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته می‌شود.

 

مایکروسافت داینامیک 365 CRM

ایجاد یک نمای 360 درجه از مشتریان در پایگاه داده مرکزی

بسیاری از افراد دلیل اصلی وجود راه‌حل‌های CRM را فراموش می‌کنند، ولی در واقع، هدف اصلی این راه‌حل‌ها، حفظ مشتریان است. داینامیک 365 با ایجاد یک نمای 360 درجه از تعاملات مشتریان، یک پایگاه داده مرکزی ایجاد می‌کند که کاربران سازمانی به راحتی می‌توانند به اطلاعات مشتریان دسترسی پیدا کنند. این راه‌حل، تماس‌های تلفنی، جلسات، اسناد، ایمیل‌ها و سایر کارهایی که در یک پایگاه داده CRM متمرکز ضبط شده‌اند، را در یک دید کلی از مشتریان و چشم‌اندازها به نمایش می‌گذارد.

ادغام آفیس 365 و مایکروسافت outlook

مایکروسافت CRM برای مدیریت ایمیل‌ها و اسناد مرتبط با مشتریان، چشم‌اندازهای سازمانی و همچنین تامین‌کنندگان، به راحتی با آفیس 365 و outlook ادغام می‌شود. بنابراین، ایمیل‌ها و اسناد را می‌توان برای دسترسی آسان با یک تجربه متصل بی‌نظیر در برابر داده‌های مشتریان ذخیره کرد.

رابط بصری و سهولت در استفاده

یکی از مزایای کلیدی داینامیک 365 این است که این راه‌حل دارای یک رابط کاربری بسیار کاربر پسند است. پذیرش کاربر، کلید اصلی موفقیت CRM در هر سازمان است، که به نوبه خود بهره‌وری و کارایی را افزایش می‌دهد. رابط کاربری به‌طور یکپارچه با آفیس 365 و outlook به راحتی ادغام می‌شود و به کارکنان اجازه می‌دهد تا از اپلیکیشن‌های رایج خود استفاده کنند.

 

مایکروسافت داینامیک 365 CRM

گزارش‌های فروش پیشرفته – ارائه بینش روشن‌تر

داینامیک 365 از پایگاه داده SQL مایکروسافت استفاده می‌کند. SQL یک پایگاه داده بسیار قوی را به کاربران ارائه می‌دهد که امنیت بی‌نظیری برای حفظ داده‌های مشتریان فراهم می‌کند. راه‌حل CRM مایکروسافت همچنین دارای حقوق کاربری گسترده‌ای است که به شما اجازه می‌دهد کنترل‌هایی را روی گروه داده‌ها اعمال کنید.

تجارت با تلفن همراه در هرجا

امکان دسترسی به اطلاعات مهم مشتریان در دستگاه تلفن همراه و در پلتفرم‌های اندروید، ویندوز و iOS، از عوامل کلیدی ارتباط کارکنان با مشتریان کلیدی است. مایکروسافت CRM دارای طیف وسیعی از گزینه‌های قدرتمند تلفن همراه، برای تجارت آنلاین و آفلاین است که به شما امکان می‌دهد تا بهره‌وری را افزایش داده و از هر دقیقه برای این مهم استفاده کنید.

افزایش فروش

اطمینان از دستیابی به اهداف درآمدی برای هر شغل بسیار مهم است. مایکروسافت CRM طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها را برای اطمینان از مدیریت صحیح فرصت‌ها و دستیابی به اهداف درآمدی شما فراهم می‌کند. داینامیک 365 به شما امکان می‌دهد تا فرایندهای اصلی فروش و فرایندهای نسل پیشرو را مدیریت کنید. بنابراین با استفاده از داینامیک 365 شما به راحتی می‌توانید تجارت خود را پیش ببرید.

مایکروسافت داینامیک، داشبورد‌ها و گزارش‌های قدرتمندی را به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید داده‌ها را در اکسل وارد کرده و بر روی آن‌ها و همچنین KPIهای مهم تمرکز کنید تا اطلاعات جدید را کشف کنید.

هزینه مالکیت و برنامه‌های قیمت‌گذاری انعطاف‌پذیر

داینامیک CRM، برای سازمان‌های کوچکتر، طیف گسترده‌ای از برنامه‌های قیمت‌گذاری نسخه سازمانی و نسخه تجاری را ارائه می‌دهد. برنامه‌های قیمت‌گذاری با پرداخت اشتراک ماهانه به ازای هر کاربر در دسترس هستند، یا می‌توانید نسخه پیش‌پرداخت شده را خریداری کنید. هزینه کل مالکیت داینامیک 365، ارزش بالایی دارد.

 

مایکروسافت داینامیک 365 CRM

بهبود عملکرد و بهره‌وری کاربر

داینامیک CRM، ابزاری قدرتمند برای مدیریت جلسات، پیگیری‌های مشتریان و کارهایی است که به تولید و کارآیی شما کمک می‌کند. این راه‌حل شامل یک طیف گسترده از ابزارهای قدرتمند برنامه‌ریزی، تقویم‌ها و داشبورد شخصی است که به تیم‌ها امکان همکاری موثرتری را می‌دهد. با استفاده از داینامیک CRM، تیم‌های شما می‌توانند بهترین استفاده را از زمان و منابع خود داشته باشند و به بهبود تجربه‌ی مشتریان کمک کنند.

به‌روزرسانی‌های منظم از مایکروسافت

میزان تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری شده در نرم‌افزار CRM بی‌نظیر است. مایکروسافت به روز‌رسانی های قابل اعتماد و منظمی را ارائه می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که شما آخرین راه‌حل‌های پیشرفته CRM را برای سازمان خود دارید.

انعطاف‌پذیری

تمام ویژگی‌های راه‌حل CRM بسیار عالی هستند، اما قابلیت پیکربندی راه‌حل CRM بر اساس نیازهای منحصربفرد سازمان، آن را به یک راه‌حل قدرتمند و با تمایزات رقابتی تبدیل می‌کند. با استفاده از داینامیک CRM، شما می‌توانید سیستم را به صورتی تعریف کنید که بهترین تطبیق را با تجارت شما داشته باشد. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا یک راه‌حل CRM سفارشی شده و بهینه شده را برای سازمان خود ایجاد کنید.

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما