دلایل اصلی انتخاب مایکروسافت داینامیک 365 CRM چیست؟
حمید رضا خداوردی

دلایل اصلی انتخاب مایکروسافت داینامیک 365 CRM چیست؟

داینامیک 365 CRM یکی از پرکاربردترین راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری، ارائه شده توسط مایکروسافت است که به شما در مدیریت فروش، بازاریابی و خدمات مشتری کمک بسیار می‌کند. راه‌حل مدیریت ارتباط با مشتری CRM یک پلتفرم غنی و با قابلیت تنظیم بسیار بالا را به سازمان شما ارائه می‌کند که باعث حفظ مشتریان سازمانی می‌شود. در ادامه به برخی از دلایل اصلی نیاز سازمان شما به استفاده از نرم‌افزار CRM به عنوان سیستم اصلی مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته می‌شود.

مایکروسافت داینامیک 365 CRM

ایجاد یک نمای 360 درجه از مشتریان در پایگاه داده مرکزی

بسیاری از افراد دلیل اصلی وجود راه‌حل‌های CRM را فراموش می‌کنند. دلیل اصلی ایجاد راه‌حل‌های CRM، حفظ مشتریان است. داینامیک 365 با ارائه دید 360 درجه از تعاملات مشتریان، یک پایگاه داده مرکزی ایجاد می‌کند که کاربران سازمانی می‌توانند به اطلاعات کاربران به راحتی دسترسی داشته باشند. داینامیک 365 یک دید کلی در مورد مشتریان و چشم‌اندازها به همراه تماس‌های تلفنی، جلسات، اسناد، ایمیل‌ها و کارهایی که همه در یک پایگاه داده CRM مشترک و متمرکز ضبط شده‌اند، ارائه می‌دهد.

ادغام آفیس 365 و مایکروسافت outlook

مایکروسافت CRM برای مدیریت ایمیل‌ها و اسناد مرتبط با مشتریان، چشم‌اندازهای سازمانی و همچنین تامین‌کنندگان، به راحتی با آفیس 365 و outlook ادغام می‌شود. بنابراین، ایمیل‌ها و اسناد را می‌توان برای دسترسی آسان با یک تجربه متصل بی‌نظیر در برابر داده‌های مشتریان ذخیره کرد.

رابط بصری و سهولت در استفاده

یکی از مزایای کلیدی داینامیک 365 این است که این راه‌حل دارای یک رابط کاربری بسیار کاربر پسند است. پذیرش کاربر، کلید اصلی موفقیت CRM در هر سازمان است، که به نوبه خود بهره‌وری و کارایی را افزایش می‌دهد. رابط کاربری به‌طور یکپارچه با آفیس 365 و outlook به راحتی ادغام می‌شود و به کارکنان اجازه می‌دهد تا از اپلیکیشن‌های رایج خود استفاده کنند.

 

مایکروسافت داینامیک 365 CRM

گزارش‌های فروش پیشرفته – ارائه بینش روشن‌تر

داینامیک 365 از پایگاه داده SQL مایکروسافت استفاده می‌کند. SQL یک پایگاه داده بسیار قوی‌ را به کاربران ارائه می‌کند که از امنیت بی‌نظیری برای حفظ داده‌های مشتریان برخوردار است. مایکروسافت CRM همچنین دارای طیف گسترده‌ای از حقوق کاربری برخوردار است، بنابراین می‌توانید کنترل‌هایی را روی گروه داده‌ها اعمال کنید.

تجارت با تلفن همراه در هرجا

امکان دسترسی به اطلاعات مهم مشتریان در دستگاه تلفن همراه و در پلتفرم‌های اندروید، ویندوز و iOS، از عوامل کلیدی ارتباط کارکنان با مشتریان کلیدی است. مایکروسافت CRM دارای طیف وسیعی از گزینه‌های قدرتمند تلفن همراه، برای تجارت آنلاین و آفلاین است که به شما امکان می‌دهد تا بهره‌وری را افزایش داده و از هر دقیقه برای این مهم استفاده کنید.

افزایش فروش

اطمینان از دستیابی به اهداف درآمدی برای هر شغل بسیار مهم است. مایکروسافت CRM طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها را برای اطمینان از مدیریت صحیح فرصت‌ها و دستیابی به اهداف درآمدی شما فراهم می‌کند. داینامیک 365 به شما امکان می‌دهد تا فرایندهای اصلی فروش و فرایندهای نسل پیشرو را مدیریت کنید. بنابراین با استفاده از داینامیک 365 شما به راحتی می‌توانید تجارت خود را پیش ببرید.

مایکروسافت داینامیک، داشبورد‌ها و گزارش‌های قدرتمندی را به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید داده‌ها را در اکسل وارد کرده و بر روی آن‌ها و همچنین KPIهای مهم تمرکز کنید تا اطلاعات جدید را کشف کنید.

هزینه مالکیت و برنامه‌های قیمت‌گذاری انعطاف‌پذیر

داینامیک CRM طیف گسترده‌ای از برنامه‌های قیمت‌گذاری نسخه سازمانی و برنامه‌های قیمت‌گذاری نسخه تجاری را به شما ارائه می‌کند، که این امر برای سازمان‌های کوچک تر مقرون‌به‌صرفه است. برنامه‌های قیمت‌گذاری با پرداخت اشتراک ماهانه به ازای هر کاربر در دسترس قرار می‌گیرند، یا همچنین می‌توانید نسخه پیش‌پرداخت را از آن‌ها خریداری کنید. هزینه کل مالکیت داینامیک 365 از ارزش بالایی برخوردار است.

 

مایکروسافت داینامیک 365 CRM

بهبود عملکرد و بهره‌وری کاربر

داینامیک CRM به شما امکان می‌دهد تا جلسات، پیگیری‌های مشتریان و کارهایی را که باعث تولید و کارآیی شما می‌شود، مدیریت کنید. این مجموعه طیف گسترده‌ای از ابزارهای قدرتمند برنامه‌ریزی، تقویم‌ها و داشبورد شخصی را شامل می‌شود، که به تیم‌ها امکان همکاری موثرتری را ارائه می‌دهد.

به‌روزرسانی‌های منظم از مایکروسافت

میزان تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری شده در نرم‌افزار CRM بی‌نظیر است. مایکروسافت به روز‌رسانی های قابل اعتماد و منظمی را ارائه می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که شما آخرین راه‌حل‌های پیشرفته CRM را برای سازمان خود دارید.

انعطاف‌پذیری

تمام ویژگی‌های CRM بسیار عالی هستند، اما اینکه بتوانید راه‌حل CRM خود را متناسب با نیازهای منحصربفرد سازمان خود پیکربندی کنید، CRM را به راه‌حل قدرتمندی تبدیل کرده است. این ها تمایزات رقابتی شما هستند. با استفاده از داینامیک CRM، شما می‌توانید سیستم را متناسب با تجارت خود تعریف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما