مزایای ادغام داینامیک 365 و شیرپوینت
حمید رضا خداوردی

مزایای ادغام داینامیک 365 و شیرپوینت

با پیشرفت تکنولوژی و تغییر نیازهای مشتریان امروزی، پروژه‌های مختلفی نیازمند مدیریت بهتر فرایند کار، هماهنگی تیم‌های کاری و ابزارهای خودکارسازی و افزایش اثربخشی فرایند هستند.

با این حال، بسیاری از نرم‌افزارها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که با سایر نرم‌افزارها سازگاری ندارند. اما داینامیک 365 و شیرپوینت به دلیل اینکه هر دو از شرکت مایکروسافت هستند، به خوبی با یکدیگر همگام و سازگار می‌شوند.

شرکت مایکروسافت برای ایجاد یک گروه نرم‌افزاری اداری مناسب، برای بزرگترین سازمان‌ها و کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط، تلاش بسیاری کرده است.

پیشگامان کسب‌و‌کارهای مبتنی بر فناوری، از قبل از مزایای کلیدی ادغام داینامیک CRM و شیرپوینت در جهت افزایش بهره‌وری سازمانی استفاده بسیار کرده‌اند.

با توجه به اینکه داینامیک 365 و شیرپوینت دو نرم‌افزار بسیار پیشرفته و قدرتمند هستند، ادغام آن‌ها به عنوان یکپارچه‌سازی فرایندهای کسب‌و‌کار، می‌تواند بهبود و به حداکثر رساندن عملکرد سازمانی کمک کند.

 

ادغام داینامیک 365 و شیرپوینت

 

برخلاف استفاده از مایکروسافت notes، مزایای شیرپوینت در زمینه همکاری و ذخیره اسناد بسیار زیاد است. داینامیک CRM به دلیل ادغام با شیرپوینت، انبار کردن داده‌ها را به عنوان یک سابقه در داینامیک تقویت می‌کند.

علاوه‌ بر امکان انبارسازی داده‌ها، ادغام شیرپوینت با داینامیک CRM امکان به اشتراک‌گذاری، مرور سابقه سازگاری برنامه‌ها و تغییر ویژگی سند را نیز فراهم کرده است. همچنین این ادغام از ویژگی مدیریت سند شیرپوینت برای بررسی ورود و خروج اسناد نیز استفاده می‌کند.

داینامیک 365 که به عنوان یک ابزار عالی برای ذخیره سوابق، غیر از پیوست‌های معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرد، به راحتی پیکربندی می‌شود. یک مکان واحد شیرپوینت، اسناد خاص مربوط به پرونده‌های فعلی را نمایش می‌دهد.

بسیاری از شرکت‌ها نیازی به ادغام شیرپوینت و نرم افزار CRM ندارند، زیرا آن‌ها مزایای تجاری این ادغام را نمی‌دانند. مزایای متعددی برای کسب‌و‌کار شما وجود دارد که می‌توانید از مشاوران راه‌حل‌های سازمانی، برای کمک در ادغام شیرپوینت و CRM در سازمان خود بهره‌مند شوید.

دسترسی به فایل‌های ذخیره شده در CRM از طریق بستر شیرپوینت، بدون نیاز به پرداخت مجوزهای CRM بسیار آسان است. ادغام شیرپوینت با داینامیک CRM مزایای بی‌شماری را برای سازمان شما به همراه دارد، از جمله:

بهبود امنیت

برای کاربرانی که از نرم افزار CRM استفاده نمی‌کنند، لازم است مجوز دسترسی به داده‌های مشتری را داشته باشند تا بتوانند به اطلاعات مرتبط با مشتریان دسترسی پیدا کنند. با این حال، برای دسترسی به اسناد منحصربه‌فرد، نیاز به داشتن مجوز خاصی است که توسط سرپرست تأیید شده باشد؛ زیرا دسترسی به این نوع اسناد بسیار حساس است و نیاز به مراقبت بیشتری دارد. با استفاده از شیرپوینت، می‌توان به کاربران دسترسی به اسناد منحصربه‌فرد را با رعایت مراحل امنیتی مورد نیاز، تأمین کرد. به این ترتیب، کاربرانی که به اسناد منحصربه‌فرد دسترسی ندارند، نمی‌توانند به آن‌ها دسترسی پیدا کنند و این روش، یک راه حفاظت از اطلاعات حساس و مقرون‌به‌صرفه است.

 

ادغام داینامیک 365 و شیرپوینت

اتصال عناصر

با داینامیک CRM، می‌توان عناصر مختلف را با یکدیگر هماهنگ کرد تا بهترین نتیجه را در ارتباط با مشتریان به دست آورد. به عنوان مثال، می‌توان کیت‌ها و داده‌های مربوط به مجوز را به همراه سوابق مشتری در یک فرایند خاص ترسیم کرد. افراد ثالث همچنین می‌توانند قبل از تغییر یا الحاق لیست قیمت‌های مشخص شده به شیرپوینت، به آنها دسترسی پیدا کنند.

هنگامی که درخواست مشتری رسیدگی می‌شود، می‌توان اطلاعات مربوط به محصول را مشاهده و یا به آنها اضافه کرد. این اطلاعات می‌تواند شامل مجوز و جزواتی باشد که به ایجاد فرصت یا خدمات بیشتر درخواست شده توسط مشتریان، براساس نیازهای آن‌ها کمک کند. با ترکیب این عناصر مختلف، می‌توان به بهبود هماهنگی و افزایش کارایی در ارتباط با مشتریان دست یافت.

دسترسی مشتری

شیرپوینت به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که با گروه بزرگی از نیروهای کار در یک زمینه مشارکتی یکسان و متمرکز، شامل داده‌های مهم که مشتری احتمالی را ترغیب کند، گفتگو کنند. این مشارکت می‌تواند به معاملات تجاری گسترده‌ای تبدیل شود و متعاقبا احتمال بازگشت سرمایه را افزایش دهد.

مدیریت اسناد

هنگامی که شیرپوینت با داینامیک 365 ادغام شود، برچسب‌گذاری سایت‌ها با URL های خاص در داخل مایکروسافت CRM به بازدهی بیشتری می‌رسد. شما می‌توانید اسناد خود را با قابلیت‌های پیشرو در کنترل نسخه، کنترل ورود/خروج، ابزارهای ذخیره‌سازی پیشرفته و فرایندهای بررسی و تایید اسناد پیشرفته تنظیم کنید. تعداد کمی از شرکت‌ها از شیرپوینت برای مدیریت اسناد در برخی اندازه‌گیری‌ها استفاده می‌کنند. اکثر اسناد حاوی مخاطبین، حساب‌ها یا سایر جزئیات تجاری هستند که باید ردیابی شوند. گاهی اوقات، داینامیک CRM به همراه شیرپوینت برای مشاهده این عناصر استفاده می‌شود.

 

ادغام داینامیک 365 و شیرپوینت

سفارشی‌سازی

هماهنگی شیرپوینت امکان سفارشی‌سازی فوق‌العاده‌ای بر روی پورتال‌های مختلف، برای علاقه‌مندی مشتریان به بیش از یک روش متفاوت را فراهم می‌کند. محتوای سفارشی شامل داده‌های مربوط به سند و درخواست‌های مربوطه در مدت زمان مورد نیاز به مشتری منتقل می‌شود. سفارشی‌سازی وب می‌تواند با هدف ارائه محتوای شخصی به مشتریان صورت پذیرد. کاربران با استفاده از محتوای سفارشی می‌توانند به اطلاعات خدمات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. این امر منجر به پوشش بهتر مشتری و بازگشت سرمایه می‌شود. شیرپوینت ابزاری است که بسیاری از کسب‌و‌کارها برای یکپارچه‌سازی و همکاری داده‌ها به آن نیاز دارند و به شما این امکان را می‌دهد تا خدمات عالی را به شیوه‌ای موثرتر به مشتریان خود ارائه دهید. بسیاری از ما شاهد مجموعه‌ای از راه‌حل‌های سازمانی هستیم که به راحتی نمی‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و یکپارچه شوند. این راه‌حل‌ها معمولا به دلیل عدم سازماندهی و عدم قابلیت جستجو از سمت کاربران رها می‌شوند. اما با استفاده از داینامیک 365 و شیرپوینت، بعید است این اتفاق بیفتد زیرا این دو راه‌حل سازمانی از یکپارچگی و هماهنگی بسیاری برخوردار هستند.

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما