
مزایای ادغام داینامیک 365 و شیرپوینت
با پیشرفت تکنولوژی و همچنین تغییر نیازهای مشتریان امروزی، یک پروژه مستلزم مدیریت بهتر فرایند کار، تلاش برای هماهنگی میان تیمهای کاری و همچنین ارائه ابزارهایی برای خودکارسازی و افزایش اثربخشی فرایند است.
کمتر نرمافزاری بهگونهای طراحی شده است که با دیگر نرمافزارها سازگار باشد. با این حال، داینامیک 365 و شیرپوینت به دلیل اینکه هردوی آنها توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده اند، طبیعتا به خوبی با یکدیگر همگام و سازگار میشوند.
مایکروسافت برای ایجاد یک گروه نرمافزاری اداری مناسب، برای بزرگترین سازمانها یا کارآفرینان کسبوکارهای کوچک و متوسط تلاش بسیار کرده است.
پیشگامان کسبوکارهای مبتنی بر فناوری، پیش از این از مزایای کلیدی ادغام داینامیک CRM و شیرپوینت در جهت افزایش بهرهوری سازمانی استفاده بسیار کرده اند.
برخلاف استفاده از مایکروسافت notes، مزایای شیرپوینت در زمینه همکاری و ذخیره اسناد بسیار زیاد است. داینامیک CRM به دلیل ادغام با شیرپوینت، انبار کردن دادهها را به عنوان یک سابقه در داینامیک تقویت میکند.
علاوه بر امکان انبارسازی دادهها، ادغام شیرپوینت با داینامیک CRM امکان به اشتراکگذاری، مرور سابقه سازگاری برنامهها و تغییر ویژگی سند را نیز فراهم کرده است. همچنین این ادغام از ویژگی مدیریت سند شیرپوینت برای بررسی ورود و خروج اسناد نیز استفاده میکند.
داینامیک 365 که به عنوان یک ابزار عالی برای ذخیره سوابق، غیر از پیوستهای معمولی مورد استفاده قرار میگیرد، به راحتی پیکربندی میشود. یک مکان واحد شیرپوینت، اسناد خاص مربوط به پروندههای فعلی را نمایش میدهد.
بسیاری از شرکتها نیازی به ادغام شیرپوینت و نرم افزار CRM ندارند، زیرا آنها مزایای تجاری این ادغام را نمیدانند. مزایای متعددی برای کسبوکار شما وجود دارد که میتوانید از مشاوران راهحلهای سازمانی، برای کمک در ادغام شیرپوینت و CRM در سازمان خود بهرهمند شوید.
دسترسی به فایلهای ذخیره شده در CRM از طریق بستر شیرپوینت، بدون نیاز به پرداخت مجوزهای CRM بسیار آسان است. ادغام شیرپوینت با داینامیک CRM مزایای بیشماری را برای سازمان شما به همراه دارد، از جمله:
بهبود امنیت
برای کاربران غیر CRM، نیاز به داشتن مجوز حذف میشود؛ زیرا مجوز پیشفرض به آنها دسترسی به دادههای مشتری را میدهد. دسترسی به اسناد منحصربهفرد با اجازه سرپرست و به همراه مزایای خاصی که توسط شیرپوینت به توافق رسیده است، تامین میشود. کاربران بدون مجوزهای لازم به هیچ وجه نمیتوانند به این اسناد دسترسی داشته باشند و این یک راه مقرونبهصرفه نیز است.
اتصال عناصر
عناصر مختلف داینامیک CRM را میتوان برای هماهنگی بهتر به یکدیگر متصل کرد. به عنوان مثال، کیتها و دادههای مربوط به مجوز درست مانند سوابق مربوط به مشتریان میتوانند در یک فرایند خاص ترسیم شوند. اشخاص ثالث میتوانند قبل از تغییر یا الحاق لیست قیمتهای مشخص شده به شیرپوینت مراجعه کنند. هنگامی که به درخواست مشتری رسیدگی میشود، میتوان اطلاعات مربوط به محصول را مشاهده یا اضافه کرد. این اطلاعات میتواند شامل مجوز و جزواتی باشد که به ایجاد فرصت یا خدمات بیشتر درخواست شده توسط مشتریان، براساس نیازهای آنها کمک کند
دسترسی مشتری
شیرپوینت به سازمانها این امکان را میدهد که با گروه بزرگی از نیروهای کار در یک زمینه مشارکتی یکسان و متمرکز، شامل دادههای مهم که مشتری احتمالی را ترغیب کند، گفتگو کنند. این مشارکت میتواند به معاملات تجاری گستردهای تبدیل شود و متعاقبا احتمال بازگشت سرمایه را افزایش دهد.
مدیریت اسناد
هنگامی که شیرپوینت با داینامیک 365 ادغام شود، برچسبگذاری سایتها با URL های خاص در داخل CRM به بازدهی بیشتری میرسد. شما میتوانید اسناد خود را با قابلیتهای پیشرو در کنترل نسخه، کنترل ورود/خروج، ابزارهای ذخیرهسازی پیشرفته و فرایندهای بررسی و تایید اسناد پیشرفته تنظیم کنید. تعداد کمی از شرکتها از شیرپوینت برای مدیریت اسناد در برخی اندازهگیریها استفاده میکنند. اکثر اسناد حاوی مخاطبین، حسابها یا سایر جزئیات تجاری هستند که باید ردیابی شوند. گاهی اوقات، داینامیک CRM به همراه شیرپوینت برای مشاهده این عناصر استفاده میشود.
سفارشیسازی
هماهنگی شیرپوینت امکان سفارشیسازی فوقالعادهای بر روی پورتالهای مختلف، برای علاقهمندی مشتریان به بیش از یک روش متفاوت را فراهم میکند. محتوای سفارشی شامل دادههای مربوط به سند و درخواستهای مربوطه در مدت زمان مورد نیاز به مشتری منتقل میشود. سفارشیسازی وب میتواند با هدف ارائه محتوای شخصی به مشتریان صورت پذیرد. کاربران با استفاده از محتوای سفارشی میتوانند به اطلاعات خدمات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. این امر منجر به پوشش بهتر مشتری و بازگشت سرمایه میشود. شیرپوینت ابزاری است که بسیاری از کسبوکارها برای یکپارچهسازی و همکاری دادهها به آن نیاز دارند و به شما این امکان را میدهد تا خدمات عالی را به شیوهای موثرتر به مشتریان خود ارائه دهید. بسیاری از ما شاهد مجموعهای از راهحلهای سازمانی هستیم که به راحتی نمیتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و یکپارچه شوند. این راهحلها معمولا به دلیل عدم سازماندهی و عدم قابلیت جستجو از سمت کاربران رها میشوند. اما با استفاده از داینامیک 365 و شیرپوینت، بعید است این اتفاق بیفتد زیرا این دو راهحل سازمانی از یکپارچگی و هماهنگی بسیاری برخوردار هستند.