داینامیک 365 برای چه سازمان‌هایی مناسب است؟
حمید رضا خداوردی

داینامیک 365 برای چه سازمان‌هایی مناسب است؟

فناوری امروزی، می‌تواند به سازمان‌ها کمک کند تا به سطحی متفاوتی از کارآمدی، تولید و بازدهی برسند و در نتیجه، سودآوری بیشتری را به دست آورند. با این حال، سازمان‌هایی که هنوز از فناوری قدیمی استفاده می‌کنند و به صورت دستی به دنبال مدیریت اطلاعات هستند، با مشکل مواجه هستند و استفاده از فناوری‌های جدید برای آن‌ها کمی دشوار است. سازمان‌ها معمولا با چندین ذینفع، فرآیندها و برنامه‌های دیگر مواجه هستند و نیاز به یک راه‌حل ساده، ایمن، سفارشی‌سازی شده و هوشمند برای بکارگیری آن‌ها دارند. داینامیک 365 راه‌حل‌هایی برای کمک به این سازمان‌ها دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

واحد مجزا برای عملیات

سازمان‌های بزرگ با چالش مدیریت اطلاعات روبرو هستند. با داینامیک 365، سازمان‌ها می‌توانند به طور انعطاف‌پذیری با استفاده از یک پایگاه داده واحد، تمام بخش‌های خود را در یک مجموعه قرار دهند و به راحتی با سیل اطلاعات مواجه شده و آن‌ها را مدیریت کنند. به این ترتیب، داینامیک 365 به سازمان‌های غیرانتفاعی کمک می‌کند تا به صورت کارآمدتر و هوشمندانه‌تر، با چالش‌هایی که در مسیرشان قرار می‌گیرد، برخورد کنند.

 

نرم افزار CRM

سفارشی‌سازی داینامیک 365 طبق فرایند معمول

با استفاده از داینامیک 365 می‌توانید سیستم‌ها را به صورت سفارشی ثبت کرده و آن‌ها را به نحوی که با نیازهای ماموریتی شما مطابقت داشته باشد، اصلاح کنید. استفاده از شتاب‌دهنده‌های از پیش طراحی شده، سفارشی‌سازی شما را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند.

نگاه جامع به سازمان

سازمان‌ها معمولا از چندین نهاد مانند قانون‌گذاران، داوطلبان و ذینفعان تشکیل می‌شوند. این سازمان‌ها تمایل دارند در برنامه‌های مختلف همپوشانی داشته باشند و ممکن است از روش‌های متفاوتی برای تعامل میان یکدیگر استفاده کنند. داینامیک 365 نمایی جامع از تمام تعاملاتی است که هر شخص در هر نهاد با دیگران، در هر زمان معین ایجاد می‌کند و گسترده 360 درجه‌ای از سازمان را در یک داشبورد واحد ایجاد می‌کند.

ادغام آسان با داینامیک 365

داینامیک 365 می‌تواند صدها ابزار مختلف را با خود ادغام کند. این می‌تواند یک برنامه کاربردی مایکروسافت آفیس، شیرپوینت یا برنامه‌های ثالث دیگر مانند MailChimp ،Eventbrite ،QuickBooks یا Hubspot باشد. حتی برنامه‌های گوگل مانند gmail و google calender نیز می‌توانند با داینامیک 365 یکپارچه شوند.

ابزار بازاریابی برای کمپین‌هایی بهتر

چندین افزونه در داینامیک 365 وجود دارد که قابلیت‌های بازاریابی ایمیلی قوتی را به ارمغان می‌آورد. این افزونه‌ها به راحتی به ارسال ایمیل، ردیابی پاسخ، نرخ کلیک، نقشه‌های حرارتی و مجموعه‌ای از اطلاعات دیگر کمک می‌کنند. چندین بررسی بازار و رویدادها از طریق این افزونه‌ها را می‌توان به راحتی مدیریت کرد.

 

نرم افزار CRM

کمک‌های بلاعوض را بطور موثر مدیریت کنید

متاسفانه سیستم مدیریت کمک‌های مالی در بسیاری از سازمان‌ها بسیار سازمان‌یافته و ضعیف مدیریت می‌شود. هنگام درخواست کمک هزینه غیرانتفاعی، داینامیک 365 به کارکنان اجازه می‌دهد تا به راحتی از زمان اعمال آن تا زمان پردازش، انتشار و استقرار در سازمان، روند را مدیریت و پیگیری کنند. این ابزار به شما امکان می‌دهد یادآوری‌ها یا تمدید‌ها را به صورت خودکار انجام دهید و آن‌ها را برای دیگران نیز قابل مشاهده کنید.

قدردانی با هدایا از طریق داینامیک 365

آیا می‌دانید که داینامیک 365 می‌تواند هدایای سفارشی را برای رای‌دهندگان شما فعال کند؟ با استفاده از داینامیک 365، شما قادر خواهید بود یک الگوی ایمیلی خاص تنظیم کنید تا اطلاعات رسید را بطور خودکار پر کرده و بلافاصله تاییدیه را به کاربران ارسال کند.

پیگیری پیشرفت اهداکنندگان

جریان فرایند کسب‌و‌کار داینامیک 365 ساختار و ویژگی مناسبی به فرایند منحصربفرد مدیریت سازمان شما می‌بخشد. داینامیک 365 جریان فرایند کسب‌و‌کار شما را هدایت کرده و از شما می‌خواهد تا نقاط مهم داده مورد نیاز در هر مرحله را جمع آوری کنید.

صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌ها

یکی از بزرگترین مشکلات برخی از سازمان‌ها، هزینه است. با بودجه ناکافی در دست و منابع محدود، هزینه یکی از اصلی‌ترین اولیت‌های سازمان غیرانتفاعی است. مقرون به صرفه بودن و یافتن راه‌حل معقول از اصلی‌ترین نگرانی‌های مدیران این سازمان‌ها است. محرک‌های غیرانتفاعی داینامیک 365 مجموعه‌ای از نمونه برنامه‌ها، الگوها و اتصالات است که به صراحت برای حل سخت‌ترین سناریوهایی که سازمان هنگام کار، در جهت اهداف خود با آن روبرو می‌شود، طراحی شده است.

 

نرم افزار CRM

استانداردهای امنیتی و رعایت دقیق

داینامیک 365 یک محصول سازگار با مقررات عمومی حفاظت از داده‌ها است که نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی را برطرف می‌کند. مراکز داده مایکروسافت رمزگذاری شده‌اند و از استانداردهای دقیق تعیین شده توسط تیم تضمین امنیت مایکروسافت، برای محافظت از داده‌های مشتری استفاده می‌کنند. همچنین داینامیک 365 برای پشتیبانی منظم از داده‌ها برای محافظت از شما در برابر هرگونه ضرر طراحی شده است.

شرکت تکران ارائه دهنده خدمات راهکارهای سازمانی از طریق پلتفرماهای زیر است:

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما