7 نشانه‌ای که نشان می‌دهد شما به نرم‌افزار CRM نیاز دارید
پرناز آزاد

7 نشانه‌ای که نشان می‌دهد شما به نرم‌افزار CRM نیاز دارید

اگر شما جز صاحبان کسب و کارهای کوچک هستید، می‌دانید که روابط مشتری چقدر در موفقیت شما مهم است. بنابراین خیلی مطلوب است که با پذیرفتن ایده نرم‌افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) موافق باشید، که می‌تواند یک جهش بزرگ برای شما باشد. اما چگونه و از کجا بدانید نرم‌افزار CRM سرمایه‌گذاری با ارزشی برای کسب و کار شما خواهد بود؟ به عنوان شماره 1 دنیا در CRM، می‌خواهیم چالش‌هایی که پیش روی مشاغلی که به دنبال بزرگ تر و سریع تر شدن هستند قرار دارد را بررسی کنیم.

نمی‌توانید بازدیدکنندگان سایت را به لید تبدیل کنید؟

اگر با افزایش فشار رقابتی در بازار و زیاد شدن تعداد افرادی که به کسب‌وکار شما علاقه‌مند هستند، روبرو هستید، حتماً به یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری نیاز دارید. نرم‌افزار CRM هوشمند، به سرعت لیدهای شما را مرتب و اولویت‌بندی می‌کند تا تیم فروش شما بتواند به موقع و کارآمد به آن‌ها پاسخ دهد.

این سیستم، به شما کمک می‌کند تا با استفاده از ابزارهایی مانند فرم‌های ثبت نام و ایمیل‌های خودکار، بازدیدکنندگان سایت‌تان را به لیدهایی تبدیل کنید که توسط تیم فروش شما پیگیری شوند. این سیستم همچنین به شما امکان می‌دهد تا اطلاعات مشتریان خود را در یک مکان مرکزی ذخیره کنید و با استفاده از آن‌ها، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید.

در نتیجه، استفاده از یک نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری هوشمند، به شما کمک می‌کند تا به پیشرفت کسب‌وکار خود برسید و رقابتی بیشتر در بازار داشته باشید. قبل از انتخاب یک نرم‌افزار CRM، بهتر است با مشاوران فنی و فروش آن صحبت کرده و مطمئن شوید که آن به نیازهای کسب‌وکار شما پاسخ می‌دهد و سودآوری مطلوبی برای شما دارد.

 

نرم‌افزار CRM

دسترسی به اطلاعات مشتریان دشوار است؟

در مراحل اولیه کسب و کار، صفحات Excel، ایمیل و یادداشت ممکن است برای تعامل با مشتریان کافی باشند. اما با رشد کسب و کار، این ابزارهای قدیمی محدودیت‌های خود را نشان می‌دهند و امکان دسترسی به اطلاعات مشتریان را دشوار می‌کنند. در چنین شرایطی، نرم افزار CRM به عنوان یک ابزار قدرتمند واحد و مرکزی برای مدیریت اطلاعات مشتریان به کار می‌رود و باعث افزایش فروش و تعداد مشتریان می‌شود.

نمی‌دانید تیم فروش چه کاری انجام می‌دهد؟

اگر نمی‌دانید تیم فروش شما در حال انجام چه کاری است، با استفاده از یک نرم‌افزار CRM قوی، تیم فروش می‌تواند از هر مکانی اطلاعات را بروزرسانی کرده و اطلاعات سریعا در دسترس قرار بگیرد تا در صورت نیاز بتوانید اقدامات لازم را انجام دهید.

در ارائه خدمات به مشتریان به اندازه کافی خوب نیستید؟

همچنین، اگر شما به اندازه کافی خدمات خوبی را به مشتریان ارائه نمی‌دهید، به سادگی مشتریان خود را از دست خواهید داد. با استفاده از یک نرم‌افزار CRM، می‌توانید به نیازهای مشتریان سریعا پاسخ دهید و آن‌ها را در لیست مشتریان خود حفظ کنید.

علاوه بر این، راه‌حل‌های مایکروسافت CRM هوشمند به شما امکان می‌دهد تیم خدمات مشتریان را بهبود بخشید و قدرت یادگیری را در میان افرادی که با خدمات مشتری سرو کار دارند بیشتر کنید. با مشاوره با فنی و فروش نرم‌افزار CRM، می‌توانید بهترین گزینه را برای کسب و کار خود انتخاب کنید و از امکانات آن برای رشد کسب‌وکار خود بهره‌مند شوید.

 

نرم‌افزار CRM

شما مشتریان با ارزش با سابقه طولانی دارید که می‌خواهید آن‌ها را مدیریت کنید؟

اگر شما نیز با مدیریت مشتریان خود در حال مبارزه هستید و نمی‌دانید چگونه بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه کنید، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) می‌تواند به شما کمک کند تا مشتریان خود را به خوبی مدیریت کنید. با استفاده از CRM، می‌توانید به صورت خودکار وقایع مهم و مایل‌‌استون‌ها را به خاطر بسپارید و به موقع پیام‌های مورد نظر را ارسال کنید تا مشتریان خود را از اینکه برای شما ارزشمند هستند، مطلع کنید. همچنین، CRM می‌تواند به پیگیری افراد درون یک سازمان کمک کند تا رابطه خود را با یک مشتری شخصی‌تر کنند و این باعث حفظ رابطه با مشتریان با ارزش طولانی مدت می‌شود.

پروسه گزارش‌دهی شما زمان زیادی می‌برد؟

اگر همچنان با گزارش‌دهی مشکل دارید و زمان زیادی را صرف آن می‌کنید، استفاده از CRM می‌تواند به شما کمک کند تا داده‌ها را در یک مکان جمع‌آوری کنید و گزارش‌دهی سریع و دقیق را برای شما آسان کند. با این کار، فروشندگان شما بیشتر به فروش خود تمرکز می‌کنند و زمان بیشتری را برای انجام کارهایی که باید انجام دهند، مانند فروش، خواهند داشت.

 

نرم‌افزار CRM

در مورد مسیر کسب و کار خود مطمئن نیستید؟

سازمان شما با شتابی که مشاغل جدید دارند چگونه برخورد خواهد کرد؟ آیا به توانایی سازمان خود اعتماد دارید؟ اگر فکر می‌کنید فرایندها و ابزارهای شما به اندازه کافی مناسب نیستند، زمان داشتن یک نرم‌افزار CRM فرا رسیده است. یک سیستم که با کسب و کار شما رشد می‌کند.

یک نرم‌افزار CRM ارزشمند، به اندازه کافی قابل گسترش و شخصی‌سازی است تا بتواند بر هر چالشی که کسب و کار شما با آن روبرو خواهد شد، غلبه کند.

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما