چرا سازمان شما برای پیشرفت به مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM نیاز دارد؟

چرا سازمان شما برای پیشرفت به مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM نیاز دارد؟

آیا می‌دانستید که ارزش بازار مدیریت ارتباط با مشتری CRM تا سال 2024 به 43.5 میلیارد دلار در سطح جهانی می‌رسد؟ سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، ابزاری قدرتمند است که می‌تواند به شما در تسریع رشد کسب‌و‌کار کمک کند، با تیم‌های مختلف همکاری کنید، سوابق تماس خود را مدیریت کرده، داده‌ها را همگام‌سازی کرده و کارهای روزانه را خودکار سازید.

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تمام اطلاعات مربوط به مشتریان را جمع‌آوری، سازماندهی و مدیریت می‌کند، تا بتوانید تجربه کاربران را ساده کنید و داده‌هایتان را بهبود ببخشید.

اهمیت سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مرکز رشد کسب‌و‌کار در اطراف مشتریان خود باشید

وقتی کسب‌وکار شما به مرحله رشد سریع می‌رسد، شناسایی راه‌های رشد و ترقی به راحتی امکان‌پذیر می‌شود، اما این رشد ممکن است با ایجاد اصطکاک در کسب‌وکار همراه باشد. در اینجا، پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتری می‌تواند به شما کمک کند تا این اصطکاک را از بین ببرید، زیرا این اصطکاک به دلیل نبود توجه به تجربه مشتریان و نیازهای آن‌ها، ایجاد می‌شود.

CRM یک سیستم همه کاره است که به شما کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را بر پایه نیازها و تجربه مشتریان خود طراحی و معماری کنید. این سیستم به شما امکان می‌دهد تا کارهای خود را در اطراف مشتریان خود تمرکز کنید و با استفاده از انواع ابزارها و ادغام‌های بومی، تیم‌های فروش، بازاریابی و خدمات را هماهنگ کنید.

با استفاده از CRM، می‌توانید به راحتی با مشتریان خود در تماس باشید و به نیازهای آن‌ها پاسخ دهید. این سیستم به شما امکان می‌دهد تا ارتباطات خود را با مشتریان خود بهبود بخشید و به آن‌ها تجربه بهتری ارائه دهید.

 

نرم افزار سی آر ام

تیم‌های فروش، بازاریابی و خدمات خود را هماهنگ کنید

هماهنگی بین تیم‌های داخلی، از مهمترین عواملی است که به موفقیت کسب‌وکار شما کمک می‌کند. با هماهنگی درست، تیم‌های فروش، بازاریابی و خدمات به راحتی می‌توانند داده‌های مشتری را به اشتراک بگذارند و به صورت هماهنگ و همزمان فعالیت کنند. این باعث می‌شود که مشتریان تجربه یکپارچه‌ای از برند شما داشته باشند و به آن‌ها اعتماد کنند.

سهولت همگام‌سازی و به اشتراک گذاری داده‌ها

با CRM، همه داده‌های مرتبط با مشتریان شما به صورت همگام در دسترس تیم‌های مختلف قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، هرگاه یکی از تیم‌ها با یک مشتری تعامل داشت، داده‌های مربوط به آن تعامل به صورت خودکار در این نرم افزار به روزرسانی می‌شود و تیم‌های دیگر به آن دسترسی خواهند داشت. این باعث می‌شود که تیم‌ها بتوانند به طور دقیق‌تری با مشتریان ارتباط برقرار کنند و تجربه مشتریان را بهبود بخشند.

انجام کارهای روزانه به صورت خودکار

CRM سایر کارهای روزمره را به صورت خودکار انجام می‌دهد و به کارهای وقت گیر اما ضروری شما سرعت می‌بخشد. همانطور که بالاتر ذکر شد، اتوماسیون CRM ممکن است شامل ورود داده‌ها و به روزرسانی سوابق تماس پس از هر تعامل باشد:

  • پیگیری ارتباطات
  • دنباله‌های ایمیل
  • گردش کار فروش
  • مکالمات چت
  • رهبری کمپین
  • تجزیه و تحلیل کمپین

 

نرم افزار سی آر ام

ایجاد گردش کار

ما تنها به گردش کار اشاره کردیم، اما اجازه دهید بیشتر در مورد آن صحبت کنیم. گردش کار فرایندهای فروش، بازاریابی و خدمات را تکمیل و سازماندهی می‌کند تا در وقت شما صرفه جویی شود. معیارهایی را تنظیم کنید که به طور خودکار سوابق را ثبت کرده و اقدامات دلخواه شما را انجام دهد. با استفاده از سی آر ام ، می‌توانید گردش کار را برای موارد زیر ایجاد کنید:

  • مخاطبین
  • شرکت‌ها
  • معاملات
  • نقل قول
  • اشیا سفارشی

تعامل با مشتریان را ساده کنید

امروزه فرصت‌های زیادی برای دسترسی و جلب نظر مشتریان وجود دارد. راه‌حل‌های CRM برای پاسخگویی به چالش‌های تیم‌ها و نمایندگان مشتریان مواجه شده است؛ آن‌ها با طیف وسیعی از خدمات و کانال‌های دیگر که از طریق آن‌ها مشتریان و مشاغل دیگر می‌شوند، ادغام می‌شوند:

ردیابی تماس‌ها برای اولویت بندی، برقراری و ضبط تماس‌ها

  • چت زنده و سازنده از طریق Chatbox
  • ردیابی ایمیل برای اطلاع از زمان هدایت ایمیل‌ها
  • ابزارهای مدیریت رسانه‌های اجتماعی برای نظارت سازمانی
  • ادغام ویدیویی برای ارسال فیلم‌های فروش و بازاریابی

 

نرم افزار سی آر ام

ساخت داشبوردهای سفارشی و گزارش‌های مربوط به کسب‌و‌کار

نرم افزار سی آر ام گزارش و تجزیه و تحلیل فرایندها را ساده می‌کنند. ویژگی‌های گزارش‌دهی در CRM را می‌توان سفارشی کرد؛ مانند داشبورهای شما، تا در تجزیه و تحلیل معیارهایی که بیشتر برای شما اهمیت دارند، کمک کند. این به شما امکان می‌دهد تا زمینه‌های فرصت و رشد را برای ایجاد تجربه‌های بهتر مشتری مشخص کنید. با سی آر ام مایکروسافت، داشبوردها و گزارش‌های سفارشی ایجاد کنید، یا یکی از الگوهای از پیش ساخته را انتخاب کنید تا در وقت شما صرفه جویی شود.

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما