چرا سازمان شما برای پیشرفت به مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM نیاز دارد؟

چرا سازمان شما برای پیشرفت به مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM نیاز دارد؟

آیا می‌دانستید که ارزش بازار مدیریت ارتباط با مشتری CRM تا سال 2024 به 43.5 میلیارد دلار در سطح جهانی می‌رسد؟ سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، ابزاری قدرتمند است که می‌تواند به شما در تسریع رشد کسب‌و‌کار کمک کند، با تیم‌های مختلف همکاری کنید، سوابق تماس خود را مدیریت کرده، داده‌ها را همگام‌سازی کرده و کارهای روزانه را خودکار سازید.

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تمام اطلاعات مربوط به مشتریان را جمع‌آوری، سازماندهی و مدیریت می‌کند، تا بتوانید تجربه کاربران را ساده کنید و داده‌هایتان را بهبود ببخشید.

اهمیت سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مرکز رشد کسب‌و‌کار در اطراف مشتریان خود باشید

هنگامی که کسب‌و‌کار شما وارد مرحله رشد سريع می‌شود، می‌توان به راحتی راه‌های رشد و ترقی را شناسایی کرد و البته ایجاد اصطکاک، نتیجه طبیعی رشد کسب‌و‌کار است. اما یک پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتری همه کاره مانند HubSpot می‌تواند این اصطکاک را از بین ببرد، زیرا این اصطکاک با توجه به مشتریان و تجربه مشتری ایجاد شده است. در واقع، این سیستم همه کارهایی را که انجام می‌دهید در اطراف مشتریان خود متمرکز می‌کند. HubSpot به شما این امکان را می‌دهد تا کسب‌و‌کار خود را آنطور که در نظر مشتریان و مخاطبان شما ظاهر می‌شود، معماری کنید. CRM همه کارهایی که تیم‌های فروش، بازاریابی و خدمات انجام می‌دهند را با انواع ابزارها و ادغام‌های بومی هماهنگ می‌کند.

نرم افزار سی آر ام

تیم‌های فروش، بازاریابی و خدمات خود را هماهنگ کنید

هماهنگی میان تیم، لازمه‌ی موفقیت کسب‌و‌کار شما است. این همسویی به طور خاص به شما کمک می‌کند تا تمام مراحل تجربه مشتری را ساده کنید. با انجام این کار، تیم‌های داخلی قادر خواهند بود داده‌های مهم و اطلاعات مشتری را به اشتراک بگذارند، تا بتوانند به عنوان یک واحد منسجم فعالیت کنند. در نتیجه، مشتریان یک تجربه یکپارچه و مداوم را خواهند داشت، که باعث می‌شود آن‌ها بخواهند به برند شما وفادار بمانند. HubSpot این تراز را برای شما ساده می‌کند، زیرا این پلتفرم دارای ابزارها و ویژگی‌های بومی است.

سهولت همگام‌سازی و به اشتراک گذاری داده‌ها

CRM هایی مانند HubSpot کارهای وقت‌گیر مانند همگام‌سازی و به اشتراک گذاری داده‌ها را ساده می‌کنند. به روز رسانی دستی سوابق مخاطبین شما، دیگر یک فرایند قدیمی محسوب خواهد شد. مهم نیست چه کسی با یک مخاطب صحبت می‌کند، سوابق و داده‌های تماس بلافاصله برای شما همگام‌سازی و در سیستم به روز می‌شوند. با همگام‌سازی تمام داده‌های خود و هرگونه تعامل میان تیم و مشتری، تیم شما به سوابق دقیقی دسترسی پیدا می‌کنند که به راحتی می‌توان آن‌ها را از داخل پلتفرم به اشتراک گذاشت. این امر باعث می‌شود CRM در مورد داده‌های شما به یک منبع حقیقی تبدیل شود.

انجام کارهای روزانه به صورت خودکار

CRM سایر کارهای روزمره را به صورت خودکار انجام می‌دهد و به کارهای وقت گیر اما ضروری شما سرعت می‌بخشد. همانطور که بالاتر ذکر شد، اتوماسیون CRM ممکن است شامل ورود داده‌ها و به روزرسانی سوابق تماس پس از هر تعامل باشد:

  • پیگیری ارتباطات
  • دنباله‌های ایمیل
  • گردش کار فروش
  • مکالمات چت
  • رهبری کمپین
  • تجزیه و تحلیل کمپین

نرم افزار سی آر ام

ایجاد گردش کار

ما تنها به گردش کار اشاره کردیم، اما اجازه دهید بیشتر در مورد آن صحبت کنیم. گردش کار فرایندهای فروش، بازاریابی و خدمات را تکمیل و سازماندهی می‌کند تا در وقت شما صرفه جویی شود. معیارهایی را تنظیم کنید که به طور خودکار سوابق را ثبت کرده و اقدامات دلخواه شما را انجام دهد. با استفاده از HubSpot، می‌توانید گردش کار را برای موارد زیر ایجاد کنید:

  • مخاطبین
  • شرکت‌ها
  • معاملات
  • نقل قول
  • اشیا سفارشی

تعامل با مشتریان را ساده کنید

امروزه فرصت‌های زیادی برای دسترسی و جلب نظر مشتریان وجود دارد. راه‌حل‌های CRM مانند HubSpot برای پاسخگویی به چالش‌های تیم‌ها و نمایندگان مشتریان مواجه شده است؛ آن‌ها با طیف وسیعی از خدمات و کانال‌های دیگر که از طریق آن‌ها مشتریان و مشاغل دیگر می‌شوند، ادغام می‌شوند:

ردیابی تماس‌ها برای اولویت بندی، برقراری و ضبط تماس‌ها

  • چت زنده و سازنده از طریق Chatbox
  • ردیابی ایمیل برای اطلاع از زمان هدایت ایمیل‌ها
  • ابزارهای مدیریت رسانه‌های اجتماعی برای نظارت سازمانی
  • ادغام ویدیویی برای ارسال فیلم‌های فروش و بازاریابی

نرم افزار سی آر ام

ساخت داشبوردهای سفارشی و گزارش‌های مربوط به کسب‌و‌کار

نرم افزار سی آر ام گزارش و تجزیه و تحلیل فرایندها را ساده می‌کنند. ویژگی‌های گزارش‌دهی در CRM را می‌توان سفارشی کرد؛ مانند داشبورهای شما، تا در تجزیه و تحلیل معیارهایی که بیشتر برای شما اهمیت دارند، کمک کند. این به شما امکان می‌دهد تا زمینه‌های فرصت و رشد را برای ایجاد تجربه‌های بهتر مشتری مشخص کنید. با CRM هایی مانند HubSpot، داشبوردها و گزارش‌های سفارشی ایجاد کنید، یا یکی از الگوهای از پیش ساخته را انتخاب کنید تا در وقت شما صرفه جویی شود.

مترجم: حمیدرضا خداوردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما