4 دلیل برای انتقال از Salesforce به داینامیک 365

4 دلیل برای انتقال از Salesforce به داینامیک 365

اگر نیاز به تغییر سیستم CRM کسب و کار شما از Salesforce به داینامیک 365 وجود دارد، باید با خصوصیات هر دو سیستم آشنا باشید. Salesforce یکی از اولین سیستم‌های مبتنی بر ابر در حوزه CRM بوده و چندین سال است که در بازار فعالیت می‌کند. از طرفی، داینامیک 365 به تازگی به یکی از چهره‌های برجسته در بخش مدیریت ارتباط با مشتری تبدیل شده و در چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته است.

هر دو سیستم CRM مایکروسافت مزایا و معایب خود را دارند و برای تصمیم‌گیری صحیح باید با خصوصیات هر یک در جزئیات آشنا باشید. در نهایت، دلایل خاصی برای انتقال از Salesforce به داینامیک 365 وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرند.

به همین دلیل است که ما در این مقاله 4 دلیل را به شما ارائه می‌دهیم که چرا انتقال از Salesforce به داینامیک 365 را انتخاب کنید؟

 

انتقال از Salesforce به داینامیک 365

اپلیکیشن‌ها

Salesforce یک سامانه CRM ابری است که شامل سه محصول کلی Sales Cloud، Service Cloud و Marketing Cloud می‌شود. هر کدام از این محصولات به منظور پشتیبانی از عملکردهای خاصی از جمله فروش، خدمات مشتری، بازاریابی و غیره طراحی شده‌اند و اپلیکیشن‌های کوچکتری نیز در سطح بعدی آنها وجود دارند.

داینامیک 365 نیز به شیوه‌ای مشابه به منظور رفع نیازهای تجاری شامل فروش، خدمات مشتری، بازاریابی، مرکز تجاری و بسیاری دیگر طراحی شده است. بسته به نسخه‌ای که از Salesforce استفاده می‌کنید، انتقال به داینامیک 365 می‌تواند آسان‌تر باشد زیرا ساختار اپلیکیشن‌های داینامیک 365 مشابه Salesforce است.

آخرین نسخه از داینامیک 365، Power Platform، به شما اجازه می‌دهد که همه جنبه‌های کسب‌و‌کار خود را در یک مکان واحد مدیریت کنید. این نسخه شامل Power BI، Power Automate، PowerApps و Power Virtual Agents است و به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی تمامی اطلاعات و عملکردهای کسب‌و‌کار خود را در یک مکان متمرکز کنید.

انعطاف‌پذیری استقرار از دلایل انتقال از Salesforce به داینامیک 365

اگر از Salesforce استفاده می‌کنید، متوجه خواهید شد که تنها در محیط ابری قابل استفاده است. درحالی که داینامیک 365 می‌تواند بسته به نیازهای خاص شما با گزینه‌های زیر در دسترس باشد: پیش‌فرض، ابری یا ترکیبی. علیرغم این واقعیت که مایکروسافت می‌تواند در صورت لزوم یک راه‌حل پیش‌فرض را پیاده سازی کند، تمرکز بسیار زیاد بر این است که در وهله اول مشتریان بالقوه را در راه فضای ابری هدایت کنیم.

 

انتقال از Salesforce به داینامیک 365

ساختار هزینه‌یابی انعطاف‌پذیر

ناگفته نماند به عنوان یک کاربر Salesforce، شما قبلا مدل قیمت‌گذاری را رعایت کرده اید. همانطور که می‌دانید مجوز Salesforce بر اساس مدل قیمت‌گذاری سالیانه است، که در مقایسه با مایکروسافت تعهد بسیار بالاتری دارد. تفاوت عمده میان این دو پلتفرم این واقعیت است که مجوز داینامیک 365 بسیار انعطاف‌پذیر و مقیاس‌پذیر است. این بدین معنی است که شما با نیازهای خود شروع کرده و هر زمان که نیاز داشته باشید، مقیاس‌بندی می‌کند. قیمت ارائه شده توسط سی آر ام، از 49 پوند برای هر کاربر در ماه با قابلیت‌های اساسی شروع می‌شود. افزایش عملکرد در Sales enterprise از 71.60 پوند به ازای هر کاربر در ماه و همچنین اطلاعات اضافی و تعامل اجتماعی آغاز می‌شود. اگر به دنبال افزودن مجوزهای بیشتر به حساب خود هستید، می‌توانید با هزینه‌ای معادل 15.10 پوند برای هر کاربر در ماه از آن استفاده کنید. همچنین اگر نیاز دارید تا سطح دسترسی اولیه اعضای خود را تعریف کنید، می‌توانید از طریق مجوز اعضا که فقط از 6 پوند برای هر کاربر در ماه شروع می‌شود، به این مهم دست یابید.

ادغام انعطاف‌پذیر از دلایل انتقال از Salesforce به داینامیک 365

همانطور که احتمالا از قبل می‌دانید، مایکروسافت و Salesforce این توانایی را دارند که تعدادی ادغام مختلف شخص ثالث را از طریق Appsource و Appexchange ارائه دهند. برای وارد کرد این افزونه، Salesforce AppExchange بیش از 3000 برنامه را ارائه می‌دهد. بنابراین گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. با این حال، مشکل اصلی این است که Salesforce تنها یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری واحد است، بدین معنی که هر برنامه شخص ثالث باید یکپارچه شود. از سوی دیگر، AppSource مایکروسافت به اندازه Salesforce حق انتخاب ندارد، اما مایکروسافت به پیشرفت سریع خود در ایجاد یکپارچگی ادامه می‌دهد. آنچه داینامیک 365 در حال حاضر در سمت خود دارد، این واقعیت است که قبلا بطور یکپارچه با چیزهایی که قبلا از آن استفاده می‌کردیم، مانند آفیس 365 ادغام می‌شود. این قابلیت یک تغییر دهنده مطلق بازی است و چیزی است که به مایکروسافت برتری بیشتری می‌دهد.

 

سی آر ام

 

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که داینامیک 365 را می‌توان به راحتی و بدون نیاز به هیچ گونه اتصال‌دهنده اضافی گسترش داد، بدین معنی که سایر برنامه‌های ارائه شده توسط مایکروسافت بدون هیچ مشکلی به سیستم موجود وارد می‌شوند.

می تونی با سیستم جستجوی زیر مقاله های دیگه تکران رو هم بخونی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما