جدیدترین ویژگیهای فروش و بازاریابی مایکروسافت داینامیک 365
شرکت مایکروسافت دو بار در سال، نسخههای جدید از اپلیکیشنهای کاربردی داینامیک 365 خود را منتشر میکند که شامل ویژگیهای جدید و بهبودهایی در تجربه کاربری است. در این مقاله، به بیان جزئیات مهمترین ویژگیهای اپلیکیشنهای فروش و بازاریابی که از اکتبر 2021 روانه بازار شد، میپردازیم.
این نسخه جدید شامل ویژگیهای جذابی برای افزایش بهرهوری و بهبود کارایی کاربران است. به طور مثال، در اپلیکیشن فروش، امکاناتی مانند پشتیبانی از فروش فصلی، بهبود بخش مشتریان و ارتقاء پایداری و قابلیت اطمینان سیستم ارائه شده است.
در اپلیکیشن بازاریابی نیز ویژگیهای جدیدی در این نسخه جدید به کاربران ارائه شده است. برای مثال، افزایش قابلیت سفارشیسازی ویجتها، بهبود ابزارهای تحلیلی و امکاناتی برای بهبود تجربه کاربری کاربران در این زمینه فراهم شده است.
همچنین، در این نسخه جدید از داینامیک 365، بهبودهایی در حوزه امنیت و حریم خصوصی نیز ارائه شده است. برای مثال، بهبودهایی در رمزنگاری ارتباطات و در نظارت و مدیریت دسترسی کاربران به اطلاعات حساس انجام شده است.
ارتقا در جهت ادغام مایکروسافت تیمز Teams
ادغام میان تیمهای فروش و مایکروسافت Teams بسیار ساده شده است، به طوری که کاربران در حال حاضر در جلسات تیمهای خود میتوانند به سوابق فروش دسترسی داشته باشند. اعلانهای خودکار نیز در Teams از طریق تیمهای فروش در دسترس خواهند بود. تنظیم و امنیت یکپارچهسازی بهبود یافته است. علاوه بر این، فروش میتواند تماسهای شخصی بیشتری را پشتیبانی کرده و بینش تجاری مربوطه را ارائه دهد.
به شما توصیه می کنم مقاله زیر را نیز مطالعه بفرمایید:
ماژول مدیر معاملات از ویژگیهای فروش و بازاریابی مایکروسافت داینامیک 365
فضای کاری Deal manager، پنجرهی جدیدی برای فروشندگان در جهت شناسایی معاملات و مدیریت خط فروش است. این ماژول جدید که در ژانویه 2022 راهاندازی میشود، به شما در زمینههای زیر کمک میکند:
- مدیریت حسابها، مخاطبین و پیشروها در یک فضای کاری
- به روز رسانی معاملات بصری در نمای Kanban
- فیلتر کردن دادهها بر اساس سلسله مراتب یا تاریخ
- مشاهده مجموعه دادهها به عنوان نمودارهای تعاملی
- تعریف KPI ها و سایر پارامترهای ضروری
ابزارهای پیشبینی پیشرفته
ماژول پیشبینی گزینههای بیشتری برای به اشتراکگذاری و مشاهده پیشبینیهای خاص، تجزیه و تحلیل دادهها، مدیریت و استقرار پیشبینیهای جدید و مشاهده پیشبینیهای سالیانه/هفتگی ارائه میدهد.
ادغام دنباله هوشمند-لینکدین
در دسامبر 2021، با ادغام به روز شده لینکدین و فضای پرسرعت فروش، مدیریت و اجرای استراتژیهای فروش اجتماعی آسانتر میشود. این ادغام همچنین به کاربران امکان میدهد تا شبکههای لینکدین را مشاهده کرده و پیامهای مستقیم و درخواستهای اتصال را از داخل داینامیک 365 ارسال کنند.
افزایش فروش عمومی
علاوه بر برخی از به روز رسانیهای بزرگتر ذکر شده در بالا، چند پیشرفت دیگر نیز وجود دارد که باید در داینامیک 365 فروش منتظر آنها باشید. ماژولهای زیر برای بهبود تجربه کاربری تنظیم شدهاند:
- راهنمای فروش
- اپلیکیشن فروش موبایل
- ضبط خودکار فعالیت
ویژگیهای فروش و بازاریابی مایکروسافت داینامیک 365 اکتبر 2021
مشارکت مشتری از ویژگیهای فروش و بازاریابی مایکروسافت داینامیک 365
به روز رسانی 2021 نحوه مدیریت دادههای ماژول بازاریابی از منابع متعدد را بهبود بخشید. در حال حاضر، ارسال پیامک از طریق یکپارچهسازی توییتر یا Telesign، ایجاد و ثبتنام وبینار مرتبط با بازاریابی در Teams و ردیابی سفرهای مشتریان با دادههای نمایه حساب و تجسم زمانبندی جدید، بیش از هر زمان دیگری آسان است.
گزینههای شخصیسازی از ویژگیهای فروش و بازاریابی مایکروسافت داینامیک 365
داینامیک 365 بازاریابی، گزینههای بیشتری برای شخصیسازی مشارکت و ارتباط با مشتری ارائه میدهد، از جمله ایجاد بخشبندی ساده وسفارشیسازی پیشرفته از طریق یکپارچهسازی ارتقاءیافته با Power Automate.
تولید محتوای حرفهای از ویژگیهای فروش و بازاریابی مایکروسافت داینامیک 365
به جای نوشتن محتوای ایمیل خود، میتوانید ار مولد ایده محتوای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی اپلیکیشن بازاریابی استفاده کنید. این ماژول با ارجاع به تجزیه و تحلیل و محتوای ایمیل قبلی، میتواند ایدههای محتوای جدید قدرتمندی را ایجاد کند.
شرکت تکران ارائه دهنده راهکارهای سازمانی است که میتواند برای یهبود سرعت رشد و بهرهوری کارکنان هر سازمانی مفید باشد.
مترجم: مصطفی طبری