جدیدترین ویژگی‌های فروش و بازاریابی مایکروسافت داینامیک 365

جدیدترین ویژگی‌های فروش و بازاریابی مایکروسافت داینامیک 365

شرکت مایکروسافت دو بار در سال اپلیکیشن‌های کاربردی داینامیک 365 خود را منتشر می‌کند، که شامل بسیاری از ویژگی‌های جدید و بهبود تجربه کاربری است. ما در این مقاله قصد داریم تا جزئیات مهمترین ویژگی‌های اپلیکیشن‌های فروش و بازاریابی که از اکتبر 2021 روانه بازار می‌شوند را بیان کنیم.

ارتقا در جهت ادغام مایکروسافت تیمز Teams

ادغام میان تیم‌های فروش و مایکروسافت Teams بسیار ساده شده است، به طوری که کاربران در حال حاضر در جلسات تیم‌های خود می‌توانند به سوابق فروش دسترسی داشته باشند. اعلان‌های خودکار نیز در Teams از طریق تیم‌های فروش در دسترس خواهند بود. تنظیم و امنیت یکپارچه‌سازی بهبود یافته است. علاوه بر این، فروش می‌تواند تماس‌های شخصی بیشتری را پشتیبانی کرده و بینش تجاری مربوطه را ارائه دهد.

ماژول مدیر معاملات

فضای کاری Deal manager، پنجره‌ی جدیدی برای فروشندگان در جهت شناسایی معاملات و مدیریت خط فروش است. این ماژول جدید که در ژانویه 2022 راه‌اندازی می‌شود، به شما در زمینه‌های زیر کمک می‌کند:

  • مدیریت حساب‌ها، مخاطبین و پیشروها در یک فضای کاری
  • به روز رسانی معاملات بصری در نمای Kanban
  • فیلتر کردن داده‌ها بر اساس سلسله مراتب یا تاریخ
  • مشاهده مجموعه داده‌ها به عنوان نمودارهای تعاملی
  • تعریف KPI ها و سایر پارامترهای ضروری

ابزارهای پیش‌بینی پیشرفته

ماژول پیش‌بینی گزینه‌های بیشتری برای به اشتراک‌گذاری و مشاهده پیش‌بینی‌های خاص، تجزیه و تحلیل داده‌ها، مدیریت و استقرار پیش‌بینی‌های جدید و مشاهده پیش‌بینی‌های سالیانه/هفتگی ارائه می‌دهد.

ادغام دنباله هوشمند-لینکدین

در دسامبر 2021، با ادغام به روز شده لینکدین و فضای پرسرعت فروش، مدیریت و اجرای استراتژی‌های فروش اجتماعی آسان‌تر می‌شود. این ادغام همچنین به کاربران امکان می‌دهد تا شبکه‌های لینکدین را مشاهده کرده و پیام‌های مستقیم و درخواست‌های اتصال را از داخل داینامیک 365 ارسال کنند.

MS Dynamics 365 sales

افزایش فروش عمومی

علاوه بر برخی از به روز رسانی‌های بزرگتر ذکر شده در بالا، چند پیشرفت دیگر نیز وجود دارد که باید در داینامیک 365 فروش منتظر آن‌ها باشید. ماژول‌های زیر برای بهبود تجربه کاربری تنظیم شده‌اند:

  • راهنمای فروش
  • اپلیکیشن فروش موبایل
  • ضبط خودکار فعالیت

ویژگی‌های برتر نسخه بازاریابی داینامیک 365 اکتبر 2021

مشارکت مشتری

به روز رسانی 2021 نحوه مدیریت داده‌های ماژول بازاریابی از منابع متعدد را بهبود می‌بخشد. در حال حاضر، ارسال پیامک از طریق یکپارچه‌سازی توییتر یا Telesign، ایجاد و ثبت‌نام وبینار مرتبط با بازاریابی در Teams و ردیابی سفرهای مشتریان با داده‌های نمایه حساب و تجسم زمان‌بندی جدید، بیش از هر زمان دیگری آسان است.

گزینه‌های شخصی‌سازی

داینامیک 365 بازاریابی، گزینه‌های بیشتری برای شخصی‌سازی مشارکت و ارتباط با مشتری ارائه می‌دهد، از جمله ایجاد بخش‌بندی ساده وسفارشی‌سازی پیشرفته از طریق یکپارچه‌سازی ارتقاء‌یافته با Power Automate.

نسخه بازاریابی داینامیک 365

تولید محتوای حرفه‌ای

به جای نوشتن محتوای ایمیل خود، می‌توانید ار مولد ایده محتوای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی اپلیکیشن بازاریابی استفاده کنید. این ماژول با ارجاع به تجزیه و تحلیل و محتوای ایمیل قبلی، می‌تواند ایده‌های محتوای جدید قدرتمندی را ایجاد کند.

شرکت تکران ارائه دهنده راهکارهای سازمانی است که می‌تواند برای یهبود سرعت رشد و بهره‌وری کارکنان هر سازمانی مفید باشد.

مترجم: مصطفی طبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

021-22130288 021-26741787

برای ارتباط با ما می توانید از طریق فرم تماس در صفحه زیر اقدام نمایید.

تماس با ما